מגמת “ניהול עסקי” מקנה לבוגריה השכלה רחבה בהבנת הארגון, ניהול ומקומו במשק הכלכלי, תוך כדי שימת דגש על משאבים מרכזיים בארגון: תחום ניהול משאבי אנוש והתחום המסחרי והפיננסי.  אחת המטרות העיקריות של תכנית הלימודים במגמת ניהול עסקי היא להכין את בוגרי המגמה לתפקוד מיטבי בעולם האקדמיה ובעולם התעסוקה העתידי.  

הלימודים במגמה הם חווייתיים ומשולבים בתוכם לימודים עיוניים והתנסות בטכנולוגיה עיבוד וניהול מידע בארגון. 

כמו כן כחלק מהחובות הלימודיים, התלמידים מבצעים עבודת חקר תוך כדי שילוב תוכני הלימוד במגמה, ועל ידי שימוש באמצעים וטכנולוגיות דיגיטליות ומאגרי מידע מתוקשבים, סיורים לימודיים והרצאות מומחים.

בין מקצועות הלימוד נכללים: חשבונאות, התנהגות צרכנים, תקשורת שיווקית ופעילותה של המערכת השיווקית בכלל ובעידן הטכנולוגיה המתקדמת בפרט תורת המינהל, תרבות ארגונית, יחסי עבודה וניהול משאבי אנוש.

 

הרכב בחינת הבגרות:

30% מטלת ביצוע

70% בחינת בגרות חיצונית מנהל וכלכלה

פרויקט חקר בניהול השיווק 3 יח”ל

 

תנאי קבלה: הקבלה למגמה מותנית בתהליך מיון של התלמידים.